SEO tanácsadóként és keresőoptimalizálás gyakorlatában szerzett tapasztalataim alapján ritka, hogy egy webhelyet minden szempontból tökéletesre optimalizálnak.
Gondoljon arra, hogy mit tud jól csinálni, milyen költségvetéssel rendelkezik, és milyen optimalizálást gondol a leghatékonyabbnak a pozícionálási stratégiájához.
Ha jól tudsz tartalmat létrehozni, gondosan válaszd ki a kulcsszavakat és koncentrálj a tartalommarketingre. Ha összetett vagy többoldalas weboldala van, koncentráljon az On-Page Optimization alkalmazásra , vagy kérjen segítséget egy SEO tanácsadótól, hogy ezt elvégezhesse Önnek.
SEO stratégiák
Ne feledje, hogy a SEO stratégiák végső célja az, hogy nagyobb láthatóságot és minõsített organikus forgalmat szerezzenek a keresõmotoroktól.AMP (Accelerated Mobile Pages) : a Google által kifejlesztett nyílt forráskódú projekt hivatalos webhelye, amely javítja a felhasználók mobilélményét Schema.org : a címkék vagy mikrodaták speciális szókincse, amelyek megkönnyítik a weboldal megértését a keresők által Keresési szándék amiért keres egy felhasználó, az a belső optimalizálás eredménye. A szándékot általában navigációs, információs és tranzakciós kategóriákba sorolják, és segít megérteni azt az információs kérdést, amelyre a weboldalnak válaszolnia kell Bejáró : webrobotként, pókként vagy robotként is definiálják, ezek olyan számítógépes programok, amelyeket weboldalak látogatására fejlesztettek ki, azok tartalmának és kódszavaiknak / kifejezéseiknek az elolvasására, amelyek a legjobban leírhatják őket Long Tail or Long Tail : Chris Anderson által a Wired Magazine 2004. októberi cikkében megfogalmazott kifejezés, amely gazdasági és kereskedelmi modellt ír le a keresőoptimalizálás folyamatával.
Kulcsszótervező, mely a Google Ads Kulcsszótervező olyan keresési eszköz, amely segít megtalálni a legmegfelelőbb célkulcsszavakat a vizuális, a keresési, a videó- és az alkalmazáshirdetésekhez. ScreamingFrog az asztali SEO eszköz (PC vagy Mac), amely weboldal-linkeket, képeket, CSS-t, szkripteket és alkalmazásokat vizsgál be.
HTML a HyperText Markup Language rövidítése, a weboldal dokumentumai leírásához használt nyelv. Jelzi a weboldalak alapvető elemeit, beleértve a dokumentumok szövegét, valamint a hiperhivatkozásokat és a beágyazott képeket SERP : a keresőmotor eredményoldalának vagy a keresőmotor, például a Google vagy a Bing által biztosított találati oldal rövidítése. 1 millió Google-találatot elemeztünk. Íme, mit tudtunk meg a SEO-ról: Backlink, Brian Dean által végzett rangsorolási tényezők tanulmánya.
HX címjelölők a HTML-címkék, amelyek kommunikálják az oldal tartalmának rendszerezését. Tudja meg, hogyan halmozhatja fel az új iparági referenciaértékeket a mobil oldalak sebességéhez : Gondolkodjon a Google-lal - Daniel A Google globális termékvezetője, mobilinternet. A webhely sebességének használata a webes keresési rangsorban : Google Webmester Központi Blog WebPageTest az ngyenes sebességtesztek a világ minden tájáról. Az eszköz valódi böngésző- és csatlakozási sebességet használ, és részletes optimalizálási tanácsokat nyújt.
Mobilindexelés bevezetése a Google Webmester Központi Blog. Mobiloptimalizálási teszt eszköz, amely lehetővé teszi az oldal mobileszközökön történő egyszerű használatának ellenőrzését. A platform tartalommarketing és SEO ügynökségek számára, hogy vonzó tartalmat és ismeretterjesztési lehetőségeket fedezzenek fel.
KPI vagy kulcsfontosságú teljesítménymutatók: olyan mutatók, amelyek lehetővé teszik egy adott tevékenység vagy folyamat teljesítményének mérését, például SEO-kampányt Google Search Console : A Search Console jelentéseket készít, amelyekkel műveletek a kulcsszó elemzés, eszközöket és tanulási erőforrásokat hajthat végre, és amelyek célja, hogy tartalmát eljuttassa a Google Keresésbe. Az Google Analytics lehetővé teszi az eladások, a konverziók és a felhasználói viselkedés mérését a webhelyén.